הפכו את 'חדשות טובות' לאתר הבית

חולקו מכשירי שמיעה לכ-1,000 פלסטינים

26 למאי, 2011 נכתב ע"י editor    אין תגובות    מתוך קטגוריה: בריאות, הומניטרי

Social Buttons by Linksku

תמונה מתוך אתר המרכז הרפואי שיבא

1000פלסטינים יוכלו לשמוע הודות לפרוייקט משותף של המרכז הרפואי שיבא, קרן השמיעה סטארקי, וארגון רופאים לזכויות אדם

קרן השמיעה האמריקאית "סטארקי" ושותפיה הישראליים השלימו מבצע הומאניטרי של חלוקת מכשירי שמיעה לכ-1,000 פלסטינים, תושבי נפת טול כרם בגילאי 4 עד 75, הסובלים מלקות שמיעה. מבצע החלוקה, בו השתתפו עשרות רופאים ומתנדבים, ארך שלושה ימים שלמים, והתקיים בביה"ס חאלד בן סעיד שבטולכרם.

מכשירי השמיעה, הנתרמים ע"י הקרן הפילנתרופית האמריקאית "סטארקי"- The Starkey Hearing Foundation הותאמו מראש לתושבים במבצע מקדים שנערך לפני כחודשיים. המבצע נערך במסגרת פרויקט משותף של אגודת הידידים האמריקאית של המרכז הרפואי שיבא ורופאי בית החולים, קרן השמיעה סטארקי וארגון רופאים לזכויות אדם.

בין החולים שקיבלו מכשירי שמיעה היו ילדים, כמו יזיד ראד ווליד בדיר בן ה- 7 מטולכרם, שסובל מאובדן שמיעה בשל הפרעה גנטית, וכתוצאה ממנה הוא מתמודד עם קשיי תקשורת עם בני גילו. בין הבוגרים שבמקבלי מכשירי השמיעה ניתן למנות עומר שאדה מזיד מאנטבה, שאמר היום כי הוא מאמין שהפגיעה בשמיעתו נוצרה בשל עבודתו במחצבה לפני כעשור. היום, מזיד עובד כרואה חשבון במשרד החינוך הפלסטיני ומתמודד עם קשיים רבים בתקשורת היומיומית עם אנשים.

פרופ’ זאב רוטשטיין, מנהל המרכז הרפואי ע"ש חיים שיבא בתל השומר, אמר: "החזון של בית החולים הוא גם לעזור לשכנינו פה. זו פעילות שמלווה אותנו שנים ארוכות. ברמה של אחד לאחד ושל אדם לאדם – כשמנטרלים את הפוליטיקה – אני חש שניתן לקיים הידברות ושיתוף פעולה. הצלחנו להחזיר כאן לילדים את היכולת לשמוע, לראשונה בחייהם. אני מקווה שהם ישכילו לשמוע את קריאתנו וכמיהתנו לשלום אמיתי בין העמים".

הידיעה המלאה באתר המרכז הרפואי שיבא



יש לך משהו להגיד? קדימה, להשאיר תגובה!

Fun

מר שורה

היום לפני…

29 במאי

1790 - רוד איילנד היא המדינה ה-13 שמצטרפת לארצות הברית.

1848 - ויסקונסין היא המדינה ה-30 שמצטרפת לארצות הברית.

1919 - ליקוי חמה משמש לאישוש תורת היחסות הכללית

1953 - פסגת האוורסט נכבשת לראשונה על ידי אדמונד הילרי וטנזינג נורגיי.

2008 - הפועל חולון זוכה באליפות המדינה בכדורסל.

הציטוט היומי:

"דברי אמת אינם יפים, דברים יפים אינם אמת. האיש הטוב אינו מתווכח, המתווכח אינו טוב. היודע אינו למדן מופלג, הלמדן המפלג אינו יודע."

- לאו דזה

פסיכו-אסטרולוגיה:

כל הפלנטות האישיות (קרובות לשמש: שמש, ונוס, מרס ומרקורי) מלבד הירח, נכנסו למזל שור שם הן מנצלות את הזמן לנוח ולהוריד את הקצב המהיר, המאפיין את מזל טלה ממנו באו.

הפלנטות בשור מייצרות חיבור לקרקע, ומוציאות למשימות בעלות תוצאות מדידות שמטרתן - השגת ביטחון ! הפלנטות בשור מחוברות לגוף ולחושיו, ושואפות לתחושת סיפוק שתביא לנוחות ולהרמוניה. יחד עם זאת, בשבועיים הקרובים, השפעתו של פלוטו לא תאפשר להן לשקוד על השמרים. פלוטו מאתגר ומכריח אותן לצאת מאיזור הנוחות והגבולות האישיים, ולחתור לגילוי חדש בתוך יחסים. נפטון מחזק את פלוטו בדרכו שלו, מרכך וממיס את הטריטוריה השוורית ועוטף את היחסים במעטה של חלום והתאהבות. זהו זמן מצויין להתפתחות בתוך יחסים, הרחבת הגבולות תוך שמירה על המרחב האישי.

כאשר תפנו יותר מקום לאחר במרחב שלכם, תגלו שיש לכם יכולת רבה יותר להכילו ואף להתמזג איתו במרחב חדש ומשותף.

נדב נדלר. פסיכו-אסטרולוגיה

UA-21825669-1