הפכו את 'חדשות טובות' לאתר הבית

מסע יבשתי לקידום התנדבות

27 לאפר', 2011 נכתב ע"י editor    אין תגובות    מתוך קטגוריה: AOL, טיולים, תרומה לקהילה

Social Buttons by Linksku

לפני יומיים, קית’ דונוהא בנה תמרורי דרך עבור הפארק הלאומי באכאדיה שבמיין. היום הוא עובד בתכנית תרפייה עם סוסים לילדים אוטיסטיים בוורמונט. מחר הוא יעזור בבית הספר לחירשים ווסטרן פנסילבניה. וזה הכל חלק ממסע ההרפתקאה וההתנדבות חוצה ארה"ב שהוא מקיים לבדו ונקרא 50GIVE.

דונוהא עבר יותר מחצי הדרך בדרך למטרה שלו, להתנדב לארגונים שאינם למטרת רווח בכל 50 המדינות, וושינגטון הבירה, מקסיקו וקנדה.

"החלטתי לעשות את זה אחרי החלפת נתיב הקריירה שלי", אמר דונהא. "בעקרון אני רוצה לעודד אנשים בשנות ה-20 וה-30 לחייהם להתנדב, ואני רוצה לתת הכרה בהיקף לאומי, בארגונים קטנים שאינם למטרת רווח". מאז שיצא לדרך בפברואר, הוא הספיק להתנדב ב-32 מדינות , תוך שהוא כותב בבלוג על כל החוויות שהוא חווה בדרך. "רציתי לעשות קצת מהכל" אומר דונוהא, "כדי להראות לאנשים מיליוני דברים שאפשר לעשות כמתנדב."

כאשר יצא למסע במטרה לקדם את ההתנדבות בקרב אנשים צעירים, דבר אחד הפתיע אותו, וזה כמה פנסיונרים מתנדבים בכל מדינת ארה"ב.

דונוהא מקווה שהמסע שלו יעודד התנדבות על ידי הדגשה של מגוון הארגונים שאינם למטרת רווח, שעושים עבודה מדהימה ומעניינת, אבל צריכים מתנדבים על מנת שיוכלו להמשיך ולעשות כך.

לכתבה המלאה באתר AOL.



יש לך משהו להגיד? קדימה, להשאיר תגובה!

Fun

גבר אמיתי הוא אחד שיודע

היום לפני…

4 במאי - 1979 - מרגרט תאצ'ר מתמנה לראשות ממשלת בריטניה

4 במאי - 2006 - מושבעת הממשלה ה-31 בראשות אהוד אולמרט. דליה איציק נבחרת ליושבת ראש הכנסת, האישה הראשונה לעשות כן.

הציטוט היומי:

"המתנה הגדולה הראשונה שאנו יכולים להעניק לזולת, היא להיות לו דוגמה טובה"
- כריסטופר מורלי

פסיכו-אסטרולוגיה:

"חוסר תעוזה אינו נובע מקיומם של קשיים, אלא קשיים נובעים מחוסר תעוזה".‬
- סנקה

השבוע מארס, כוכב העשייה והאסרטיביות, נצמד ליופיטר, כוכב ההתרחבות וההתחדשות. זה קורה במזל טלה ויחד הם מזמינים אותנו להעז!

החיבור בין השניים יימשך עד לסוף שבוע הבא ואיתו יופיעו: רצונות חזקים להתחדשות, יזמות, הרפתקנות וביטחון "לקפוץ למים". יופיטר בהוויתו מרחיב כל כוכב עימו הוא נפגש ומעניק לו תחושת מזל. לא מדובר בנס חיצוני שנוחת עלינו משמיים, אלא בחוייה פנימית שהכל אפשרי ושכל התנסות תביא ללמידה, כאשר לאורך הדרך מלווה אמונה אופטימית היוצרת מציאות שבה דלתות נפתחות עבורינו בתחומים שונים.

יופיטר ומארס הם חברים טובים ויחד הם יכבשו את העולם, על אחת כמה וכמה במזל טלה האימפולסיבי והאמיץ. אז קחו לכם את השבוע הקרוב להתחבר לרצונות הפנימיים, לפעול עלפיהם במלוא העוצמה, לממש תוכניות רדומות ולהתנסות בדברים חדשים ומשמחים!

נדב נדלר. פסיכו-אסטרולוגיה

UA-21825669-1