הוזלה של 10% בכרטיסי "חופשי חודשי" בתחבורה הציבורית

1 לאפר', 2011 נכתב ע"י editor    אין תגובות    מתוך קטגוריה: כללי, משרד התחבורה

הוזלה של 10% בכל כרטיסי "חופשי חודשי" של התחבורה הציבורית

צעד נוסף לעידוד הנסיעה בתחבורה הציבורית. תעריפי כרטיס "חופשי חודשי" בכל קווי האוטובוסים בארץ הוזלו מהיום (יום שישי) בשיעור של 10%, בעקבות החלטת הממשלה להוזיל את תעריפי הנסיעה בתחבורה הציבורית. כך הודיע שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ.

הוזלת התעריפים בתחבורה הציבורית מבוצעת לאחר שבחודש שעבר הוזלו תעריפי כרטיס "חופשי חודשי" בכל הקווים העירוניים, האזורים והבינעירוניים של רכבת ישראל בשיעור של 11.5%.

על פי התעריף החדש יעלה כרטיס "חופשי חודשי" בקווי האוטובוסים בירושלים וחיפה 227 שקל, במקום 252 שקל. "חופשי חודשי" בתל אביב והסביבה יעלה 200 שקל, במקום 222 שקל, בגוש דן יעלה כרטיס "חופשי חודשי" 324 שקל, לעומת 360 שקל עד כה.

מנוי "חופשי חודשי" בבאר שבע יעלה 144 שקל, במקום 160 שקל, "חופשי חודשי" מרחבי בשרון יעלה 159 שקל, במקום  177 שקל, בנצרת יעלה כרטיס "חופשי חודשי" 99 שקל, במקום 110 שקל ובבית שמש יוזל כרטיס "חופשי חודשי" ל- 113 שקל, לעומת 125 שקל עד כה.

לידיעה המלאה באתר משרד התחבורה.

יש לך משהו להגיד? קדימה, להשאיר תגובה!

Fun

הומר סימפסון מפתח מודעות לעצמו

היום לפני…

8 באפריל 1949 - דוד בן-גוריון מציג את ממשלת ישראל הראשונה בפני הכנסת. היא מקבלת את אמון הכנסת כעבור יומיים

הציטוט היומי:

"אם לך יש תפוח ולי יש תפוח ואנחנו נחליף אותם בינינו, עדיין יהיה לכל אחד מאיתנו תפוח אחד. אבל, אם לך יש רעיון ולי יש רעיון ואנחנו נחליף רעיונות בינינו, כעת לכל אחד מאיתנו יהיו שני רעיונות."
- ג'ורג' ברנרד שו, מחזאי ואיש תרבות.

פסיכו-אסטרולוגיה:

החל מה-5 באפריל, נפטון נכנס למזל דגים - המזל עליו הוא שולט, משמע - הוא "חוזר הביתה" לאחר סבב של 165 שנה! נפטון, אל הים והמעמקים קשור לעולם הרוח, החלום והנסתר שבאים לידי ביטוי, בין היתר, באומנות, ומוסיקה. זה זמן מצויין להתאהבות חסרת גבולות, חיבור למקום רך ומכיל, השראה, יצירה והרבה חמלה. הבית שבו נפטון "מתנחל" כעת במפת הלידה האישית שלכם הוא תחום חיים שבו תרגישו את הצורך הפנימי בהתעלות, המסת גבולות וכמיהה לחוייה רוחנית של אהבה. אז תעזרו בשקט של נפטון ותצללו עמוק... אפשר להתחיל לחלום.

נדב נדלר. פסיכו-אסטרולוגיה

UA-21825669-1