הפכו את 'חדשות טובות' לאתר הבית

בשורה לתל אביבים, הירקון נקי

23 למרץ, 2011 נכתב ע"י editor    אין תגובות    מתוך קטגוריה: mako, איכות הסביבה, חדשות טובות, עיריית ת"א

Social Buttons by Linksku

נחל הירקון

לאחר תהליך טיהור ושיקום ארוך, נחל הירקון שהיה מזוהם במשך שנים – מוגדר כעת "נקי". ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי אמר היום כי "הירקון חוזר לחיים והחיים חוזרים לירקון".

טיהור הנחל בוצע במסגרת תוכנית "גאולת הירקון" על ידי רשות נחל הירקון, שבראשה עומד חולדאי, ושותפות בה כ-18 רשויות מקומיות, ממשלתיות וגופים נוספים. בתוכנית שמגיעה כעת לשלביה הסופיים, הושקעו בעשור האחרון עשרות מיליוני שקלים. מדובר בתכנית כוללת לשיקום הנחל וטיהור המים הזורמים בו, ממקורות הנחל בראש העין ועד לשפך הירקון בסמוך לנמל תל־אביב.

"נהר הירקון נקי ומטוהר באופן יחסי", מסר ראש עיריית תל אביב-יפו במסיבת עיתונאים שכינס והוסיף: "למעלה מעשור אנחנו פועלים לשיקום נחל הירקון ולאחר תהליך ארוך ומייגע, בו התחלפו ממשלות ושרי איכות סביבה רבים, אנחנו סוף סוף יכולים להכריז כי מפעל גאולת הירקון הוכתר בהצלחה".

כיום כבר אפשר ליהנות מהנחל הנקי ולשוט בו, אבל עדיין אסור לרחוץ במימיו. השלב הבא בתוכנית הוא שבשנת 2013 תוקם תחנת השבה באזור שבע התחנות, שתביא את המים הזורמים בירקון לרמה גבוהה, באופן המתאים לשימוש חוזר להשקיית גינות ולחקלאות.

קישור לכתבה המלאה: www.mako.co.il

 



יש לך משהו להגיד? קדימה, להשאיר תגובה!

Fun

אני שם?

היום לפני…

20 במאי

1570 - האטלס המודרני הראשון יוצא לאור.

1873 - לוי שטראוס וג'ייקוב דיוויס רושמים פטנט על הג'ינס.

1927 - צ'ארלס לינדברג ממריא לטיסת היחיד הישירה הראשונה מעבר לאוקיינוס האטלנטי.

הציטוט היומי:

"האתגר העיקרי ... שלא ינצח הדחוף את החשוב"

- דן פרופר

פסיכו-אסטרולוגיה:

כל הפלנטות האישיות (קרובות לשמש: שמש, ונוס, מרס ומרקורי) מלבד הירח, נכנסו למזל שור שם הן מנצלות את הזמן לנוח ולהוריד את הקצב המהיר, המאפיין את מזל טלה ממנו באו.

הפלנטות בשור מייצרות חיבור לקרקע, ומוציאות למשימות בעלות תוצאות מדידות שמטרתן - השגת ביטחון ! הפלנטות בשור מחוברות לגוף ולחושיו, ושואפות לתחושת סיפוק שתביא לנוחות ולהרמוניה. יחד עם זאת, בשבועיים הקרובים, השפעתו של פלוטו לא תאפשר להן לשקוד על השמרים. פלוטו מאתגר ומכריח אותן לצאת מאיזור הנוחות והגבולות האישיים, ולחתור לגילוי חדש בתוך יחסים. נפטון מחזק את פלוטו בדרכו שלו, מרכך וממיס את הטריטוריה השוורית ועוטף את היחסים במעטה של חלום והתאהבות. זהו זמן מצויין להתפתחות בתוך יחסים, הרחבת הגבולות תוך שמירה על המרחב האישי.

כאשר תפנו יותר מקום לאחר במרחב שלכם, תגלו שיש לכם יכולת רבה יותר להכילו ואף להתמזג איתו במרחב חדש ומשותף.

נדב נדלר. פסיכו-אסטרולוגיה

UA-21825669-1